آرایش و زیبایی

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

حالت ابروها، آن دسته موهای باریک و کوتاهی که سایه بان چشم های ما هستند، یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در صورت محسوب می شود. قدیم ترها را به یاد می آورید؟! به عکس های نوجوانی مادرها دقت کنید! ابروهای نازک، هلالی اما دُم دار و بلند! مد آن روزها این شکلی بود. بعدها ابروهای زاویه دار مد شدند، گاهی هم ابروهای حسابی کلفت و پُر. اما این روزها ابروهای آشفته و به اصطلاح هالیوودی از همه بیشتر طرفدار دارد و لیفت ابرو یکی از راه های رسیدن به چنین ابروهایی است.

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به سمت بالا حالت داده میشود، پر پشت تر،مشکی تر میشود  و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همرا با آن ویتامینه هم انجام میشود. در این مدل ابروهای شما به سمت بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی بنظر میرسد. کسانی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین هست و یا کسانی که دائم از ژل ابرو و یا ریمل ابرو استفاده میکنند تا ابروهایشان حالت خوبی بگیرد و فیکس بشود پیشنهاد میشود که لیفت و لمینت ابرو انجام دهند. در واقع منظور از لیفت ابرو؛ بالا کشیدن موهای ابرو با موادی کاملا ارگانیک و بدون خطر است.  که علاوه بر زیبایی باعث تقویت ابروها میشود.

 

فرق لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟

فرق لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟

ليفت تغيير حالت و بالا بردن ابروها و لمينت كراتينه وتقويت ابروها است. لمینت کردن یک پروسه گیاهی کراتینه است و رنگ هم دارد. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه و یا ابرو قرار میگیرد. ضخامت موی ابرو و مژه ها را کلفت تر خواهد کرد و هم پررنگ تر و تیره تر خواهد کرد. مناسب کسانی است که ابروهای خیلی کرکی و یا خیلی کمرنگ دارند و به اصطلاح واضح نیست. به کمک لمینت ابرو، ابروها صورت خوشرنگ پیدا می کنند و زیباتر دیده می شوند.

 

لیفت و لمینت ابرو ریزش ابرو نمی آورد؟

لیفت و لمینت ابرو ریزش ابرو نمی آورد؟

 لیفت و لمینت ابروها به هیچ عنوان ریزش ابرو ندارد بلکه رشد ابروهایتان را بسیاار تحریک میکند، چون با مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی اینکار انجام میشود.

لیفت و لمینت تا چه مدت ماندگاری دارد؟

استفاده از این دو روش با توجه به رشد ابروهایتان چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز ماندگاری خواهد داشت. در این روش ها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشویید به همین دلیل نتیجه بلافاصله پس از اتمام کار مشاهده نمی شود بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید چرا که پس از شست و شو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

[woo-product-slider-pro id=”10046″]

 

مراحل لیفت و لمینت ابرو

مراحل لیفت و لمینت ابرو

مرحله اول:  ابتدا  ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

مرحله دوم:  مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد  گذاری کنید و کاور کنید. تایم مکث برای مواد شماره یک طبق برند مواد در نظر گرفته می شود.

مرحله سوم: مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و سپس مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید. ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد.

مرحله چهارم: بعد از پاک کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود. رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

مرحله پنجم: بعد از رنگ ابرو، ابروها کاملا تمیز می شود به طوری که هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره 3 یا کراتین  گذاشته می‌شود. دقت کنید که باید به مشتری گفته شود تا چند ساعت ابروها را  آب کشی نکنند تا کراتین کاملا جذب ابرو بشود.

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که جهت رویش تارهای ابرو هایشان به سمت پایین است، ابروهایشان فرم و حالت نمی گیرد و یا برای فرم دهی از ژل و ریمل ابرو استفاده می کنند، مناسب می باشد. زیرا تا زمانی که ماندگاری لیفت برقرار است، این حالت ثابت و فیکس نگه داشته می شود. لیفت ابرو علاوه بر زیبایی باعث تقویت تارهای ابرو می شود. همچنین به هیچ عنوان باعث کاهش رشد موها و یا ریزش آنها نمی گردد.

دلیل انجام لیفت ابرو

بالا رفتن سن به طور معمول باعث افتادگي ابروها خواهد شد. همانطور که پوست و بافت های نرم آسیب می بینند، فاصله بین ابرو و مژه نیز کمتر می شود. ابروهاي افتاده می تواند شما را خسته، عصبانی یا ناراحت نشان دهد. لیفت ابرو، ابروها را به سمت بالا می کشد و باعث می شود شخص زيباتر و جذاب تر به نظر مي رسد. اگر به افتادگی پلک مبتلا شده اید، بهتر است كه به ليفت ابرو بينديشيد؛ زیرا این روش در مورد افتادگی پلک نیز مؤثر است.

 

همه آنچه باید درباره لیفت ابرو بدانید:

همه آنچه باید درباره لیفت ابرو بدانید:

  • مواد لیفت ابرو از کراتین تشکیل شده است و در این روش هیچ خبری از تزریق، جراحی یا کاشت مو نیست. درواقع لیفت ابرو با مواد کراتینه طبیعی ترین و کم هزینه ترین روش برای تغییر مدل ابروهای شماست که به تقویت آنها هم کمک می کند.
  • لیفت و لمینت ابروها با مواد نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شود، بلکه به رشد آنها هم کمک می کند. از طرفی مواد لیفت ابرو شبیه مواد بوتاکس مژه است که می تواند تارهای مو را تقویت کند.
  • ليفت عمل تغيير حالت و بالا بردن تارهای ابروست و لمينت روش كراتينه، رنگ کردن و تقويت آنها. لمینت کردن یک پروسه گیاهی به کمک کراتینه است. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی ابرو قرار می گیرند و ضخامت آن را بیشتر خواهد کرد.
  • مواد لیفت ابرو با لیفت مژه تفاوتی ندارد؛ فقط روش کار متفاوت است.
  • یادتان باشد هاشور ابرو با لیفت آن کاملا جدا هستند. در لیفت آرایشگر فقط با موهای ابروی شما سر و کار دارد در حالی که هنگام هاشور ابرو از روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *