خیابان قزوین – نبش 16 متری سبحانی – پلاک 1281 – مجتمع میلاد قائم – طبقه دوم – واحد 516

درباره ما

با توکل به خدای متعال و با تکیه به سرمایه انسانی کارآزموده و باتجربه و همچنین استفاده از دانش و علم روز و بازاریابی مبتنی بر اصل رضایت مشتری، در سال ۱۳۹۹ در خیابان قزوین تهران با محوریت ارائه خدمات به ماشین آلات راه سازی و معدن شروع به فعالیت نمودیم. ما در مجموعه هیربد آراد فرتاک با توجه به نیاز بازار و شاخصه های ارائه خدمات مشاوره ایی, تجهیز, تامین و تعمیر قطعات یدکی ماشین آلات راه سازی و معدن سعی بر آن نمودیم که با توسل به اصل رضایت مشتری و افتخار همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، هولدینگ راه و شهرسازی، موسسه عمران صنعت، ساحل و همکاران بخش خصوصی مانند شرکت محترم طوس مسیری و… رضایت حداکثری مشتریان این را جلب نمائیم.


چشم انداز ما در این مسیر کسب رضایت مشتریان عزیز و توسعه بازار در حین حفظ کیفیت و ارائه مطلوب خدمات می باشد.

0 +
تنوع محصولی
0
برند معتبر
0
پروژه انجام شده
0
برند همکار

مصاحبه با مدیرعامل محترم شرکت

دانش آموخته رشته مکانیک و راه سازی و معدن
فعالیت خود را از سال 1387 در یکی از پروژه های قرارگاه شازندگی حضرت خاتم النبیا (ص) شروع کرده و تا سال 1392 در چندین پروژه مختلف و مهم جزء ارکان اصلی آن بوده است.
از سال 1393 با هدف ارائه نوینی از کسب و کار و کمک به اقتصاد کشور وارد صنف تهیه و توزیع و تامین قطعات ماشین آلات راه ازی و معدن با نام شرکت هیربد آراد فرتاک در خیابان قزوین تهران شد.
این مصاحبه البته کوتاه شده , پای صحبت و در دل این مرد شریف و زحمتکش اقتصاد این مرزوبوم است.

سوال: دیون شما در محل کار و دفترتان, نوعی حس حرکت , امید و نشاط را به انسان منتل می کند , را از این همه تلاش چیست؟
جواب: هر فردی به کار و صنعتی که انجام می دهد علاقه مند باشد و به نوعی به آن عشق بورزد , دیگر برای آن کم نمی گذارد و خیانت نمی کند.

سوال : علت موفقیت مهندس حامد برنگی و مجموعه هیربد آراد فرتاک چیست؟
جواب : البته ما تا ایده آل خودمان فاصله داریم , اما منشور اخلاقی ما ابتدا صداقت و رضایت مشتری است , نه (فروش) به هر بهانه و وسیله , هدف و شعار ما ابتدا نقش یک مشاور دلسوز دادن راه حل های متعدد تا حل مشکل و ارائه تضامین قانونی است.
سوال : چگونه با شاخصه های زیر سال پیش را گذرانده و برای امسال چه برنامه ای دارید؟
جواب : باز هم همان اصول که در صدر آن (رضایت مشتری) است و سر لوحه کار ماست و با عنایت خداوند با استفاده از ثرمایه انسانی با تجربه و با دانش در قسمت ستادی و تعمیر گاهی خود و ایجادو چاپ نشریه با افتخار و بهتر از گذشته در خدمت شما عزیزانیم.
و ماحصل این نکات چیست؟
افتخار همکاری با بزرگترین مجموعه های سازندگی دولتی ,خصوصی و فردی از کشور از جمله قرارگاه محترم خاتم النبیا (ص) و زیر مجموعه های آن سازمان محترم قرارگاه خاتم,موسسه معظ,م حرا, مکان طوسیر
و دوستانی که فراوانند و مفتخریم به خدمت آنها
و ما در حال تکامل هم در عرصه سازمانی و ثرمایه انسانی, محل عرصه محصول و خدمت و تنوع کیفیت و قیمت آن ایجاد انواع پروموشن های قیمتی , تسویه و خدمات پس از فروش و تعمیرگاهی هستیم که بزودی شاهد آن خواهید بود.

مهندس حامد برنگی

مدیرعامل

ابوالفضل صفری

مدیر بازرگانی

محمدرضا برنگی

مدیر خرید

خانم زلفی

مدیر مالی

جوجه تیغی که بادکنک می فروخت!

درد و دل اقتصادی

به قلم مهندس ابوالفضل صفری مدیر بازرگانی شرکت

در سالهای اخیر ، شاهد نگاه اقتصاد محور حاکمیتی با شاخصه های چون تکیه به تولید، دانش بنیان شدن اقتصاد و حمایت از کسب و کار بوده ایم و نام گذاری سال جاری 1402 به عنوان رشد تولید، مهار تورم توسط رهبری انقلاب تبئین توجه خاص و ویژه نظام جمهوری اسلامی بر این مدعاست.

اما چگونه می توان با اقتصادی که به صورت سیستمی وابسته به تولید و صادرات نفت است و با تکدی گری مستقیم دولتی اداره می شود و اینکه هر روز شاهد افت سرمایه ناخالص ملی آن هستیم این مهم اتفاق افتد.

در دولت های گذشته (در دولت قبل) به جای  تمرکز به دانش بنیان کردن اقتصاد، دوباره سیاست اقتصاد پیشران اعمال شد که نتیجه آن بلع سرمایه های ناخالص ملی توسط بخش مسکن، ارز، خودرو و امثال آن شد و حاصل آن عملا رشد تورم، رونق واسطه گری، واردات بی ضابطه، رانت های دولتی و شخصی گردید. با عمل جراحی دولت فعلی که در اصل آن استراتژی بسیار خوبی بود، نتیجه درست عکس برآورده ها شد چون اصلا بیمار را موقع عمل بی هوش نکرده بودند و یا بهتر بگویم بسترهای این جراحی اقتصادی فراهم نبود .

این دغدغه رهبری فرزانه انقلاب و آنچه عملا در میدان اتفاق می افتد یک تضاد آشکار است و شبیه یک جوجه تیغی است که بادکنک می فروشد ! اما آنچه از فاکتورهای برون رفت از وضع فعلی حمایت از کسب و کارهای کوچک و همچنین اراده آنها در دانش بنیان کردن فضای کسب و کار خود می باشد.

صنعت قطعات ماشین آلات صنعتی و سنگین هم در این سالها از این مسئله بی تاثیر نمانده، بنابه اعلام ریاست محترم صنف در پایگاه خبری تحلیلی معدن در ۲ سال گذشته شاهد کاهش 10% درصدی واردات ماشین آلات بوده ایم که افرایش بی سابقه قیمت، استفاده از بازار قطعات یدکی را رونق داده اما مشکل اینجاست که فقط 30% درصد این قطعات در داخل تولید می شود و 70% آن که شامل قطعات تک و لاستیک است توسط بخش واردات انجام می گردد که هم برای کشور ارز بری دارد و هم با ورود دلالان و تقویت واسطه گری و ایجاد حاشیه بازاریابی و همچنین ورود محصولات تقلبی یا گاها بی کیفیت مشکلات را برای اقتصاد کشور به ارمغان می آورد.                                                                 

حال شرکت هیربد آراد فرتاک حسب الامر مدیریت محترم خود، قصد پوست اندازی در سال جدید و گذار از کسب وکار سنتی و پیوستن به فضای دانش بنیان نموده است و با توکل به خدا و تکیه بر استراتژی مدیریت جدید میان مدت (ROA)، دست به تغییراتی زده که با 4 شاخص ذيل محقق می گردند:

  1. (مدیا دیجیتال مارکتینگ) استفاده از بسترهای مجازی و کسب و کار آنلاین
  2. (ESG) نگاه استراتژیک به محبت محیط زیست ، روابط اجتماعی و حاکمیت شرکتی
  3. (RFM) تمرکز به دادن راهکار حل مشکل و تضمین، به جای تمرکز به محصول
  4. (CAC) توجه ویژه به شاخصه های رضایت مندی مشتری که نتیجه آن خلق ارزش افزوده بهتر و بیشتر با ره آورد تنوع در محصولات ارائه شده، تسهیل و خدمات و به روز رسانی گردد، ان شالله

این مهم حاصل نمی شود مگر با حمایت مادی و معنوی شما عزیزان و سروران گرامی که سرمایه های اصلی شرکت و سهامداران و مدیران واقعی ما هستند، پس دست گرمتان را می فشاریم به احترامتان تمام قد می ایستیم.