چرا ساعت های سوئیسی بهترینند؟؟

چرا ساعت های سوئیسی بهترینند؟؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

مقدمه

گوشی هوشمند Apple iPhone 6s در سپتامبر 2015 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 4.70 اینچی با وضوح 750×1334 پیکسل با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ (ppi) و نسبت تصویر 16:9 است. آیفون 6 اس اپل از یک پردازنده دو هسته ای A9 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. با 2 گیگابایت رم عرضه می شود. Apple iPhone 6s دارای سیستم عامل iOS 9 است و انرژی خود را از یک باتری غیرقابل تعویض 1715 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. تا جایی که به دوربین ها مربوط می شود، آیفون 6s اپل در پشت دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.22 میکرون است. تنظیمات دوربین عقب دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز است. دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی با دیافراگم f/2.2 تعبیه شده است.

گزینه های اتصال در آیفون 6s اپل شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، GPS، بلوتوث نسخه 4.20، NFC، لایتنینگ، 3G و 4G (با پشتیبانی از Band 40 مورد استفاده در برخی از شبکه های LTE در هند است. ). سنسورهای این گوشی شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، فشارسنج، قطب‌نما/مغناطیس‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و حسگر اثر انگشت است.

کیفیت تصویر عقب: کیفیت تصویر ثابت با استفاده از دوربین عقب (اصلی). این بر اساس قضاوت های عینی و ذهنی تصاویر آزمایشی است که شامل ارزیابی وضوح، محدوده دینامیکی، دقت رنگ و نویز بصری است.

کیفیت ویدیوی پشتی 1080p: کیفیت ویدیو بر اساس قضاوت اعضای آموزش دیده می‌باشد که تصاویر ویدیویی ضبط‌شده را با بالاترین کیفیت موجود (حداکثر 1080p) در شرایط نوری متعدد مشاهده کرده‌اند.

کیفیت تصویر سلفی: کیفیت تصویر ثابت با استفاده از دوربین جلویی (سلفی). این بر اساس قضاوت های عینی و ذهنی تصاویر آزمایشی است که شامل ارزیابی وضوح، دقت رنگ و نویز بصری در شرایط نوری متعدد است.

نتیجه گیری ها

Apple iPhone 6s بخشی از برنامه تست تلفن همراه و خدمات در Consumer Reports است. در آزمایش‌های آزمایشگاهی ما، مدل‌های تلفن همراه و خدمات مانند iPhone 6s بر اساس معیارهای متعددی مانند موارد ذکر شده در زیر رتبه‌بندی می‌شوند. ابعاد Apple iPhone 6s 138.30 x 67.10 x 7.10 mm (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن 143.00 گرم است. در رنگ های نقره ای، طلایی، خاکستری فضایی و رزگلد به فضا پرتاب شد. بدنه فلزی دارد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا